Re-engineering καναλιών διανομής:
Οι εφοδιαστικές αλυσίδες τα επόμενα χρόνια προβλέπεται να είναι πολύ-καναλιακές, με τους προμηθευτές να καλούνται να κάνουν ξεχωριστό σχεδιασμό/configuration, οργάνωση και διαχείριση διαφορετικών εφοδιαστικών αλυσίδων για διαφορετικά κανάλια, προϊόντα και γεωγραφίες με ακόμη μεγαλύτερη εξειδίκευση απ’ ό,τι το πράττουν σήμερα. Λόγω της αλλαγής των καταναλωτικών συνηθειών και της ραγδαίας αύξησης του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι επιχειρήσεις καλούνται επιπλέον να διαχειριστούν ταυτόχρονα μεγάλες, μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές παραγγελίες.
Το πάνελ συζήτησης που ακολούθησε έδωσε απαντήσεις για τις επιπτώσεις αλλά και τις προκλήσεις που δημιουργούν αυτές οι νέες τάσεις στους κλάδους των FMCG προϊόντων, του φαρμάκου αλλά και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Συμμετείχαν οι κ.κ. Γιώργος Μαυραγάνης –National Chain Director ΕΛΑΪΣ UNILEVER HELLAS, Γιάννης Αλούπης – Logistics Manager CHIPITA, Μιχάλης Μιχαλούτσος – Associate Director, Commercial & Supply Chain Greece MERCK SHARP & DOHME (MSD) και Άρτεμις Ζαφειροπούλου – C.O.O. Z-mall (FAIS GROUP OF COMPANIES), οι οποίοι έδωσαν και το στίγμα του τρόπου με τον οποίον οι επιχειρήσεις που εκπροσωπούν αντιμετωπίζουν αυτές τις προκλήσεις.